Hélène

Bedankt voor het uiterst snelle antwoord. Ik ben erg tevreden over jullie gezichtsverzorging. Het verhelpt echt mijn droge huid. Daarnaast ruiken de producten uiterst gezond en fris. Ik kijk er dus naar uit om de producten in ontvangst te nemen.  Nogmaals bedankt, klantenservice is top! 

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten